ASU elektroninė talpykla >
7. Biblioteka/ Library >
2017 baigamieji magistratros darbai >
2. Neprieinami magistratūros baigiamieji darbai 2017 >
Nuoroda į visatekstį dokumentą:
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/6065
|
Antraštė: | Stabdžių skysčių savybių kitimo eksploatacijos metu tyrimas |
Kitos antraštės: | The Research in Brake Fluid Properties During Operation |
Autoriai: | Čėpla, Aivaras |
Raktiniai žodžiai: | stabdžių sistema; stabdžių skystis; stabdžiai; skystis. brake system; brake fluid; brakes; fluid. |
Leidimo data: | 22-Bir-2017 |
Santrauka: | Mano tyrimo tikslas buvo nustatyti kaip kinta stabdžių skysčio eksploatacinės savybės. Tyrimai buvo atlikti Didžiojoje Britanijoje.
Tyrimui buvo pasirinkta du automobiliai. Abiejuose automobiliuose naudotas universalus „Dot 4“ stabdžių skystis. Tyrimo pradžioje pirmame automobilyje stabdžių skystis buvo pakeistas nauju, o antrame paliktas senas. Abu automobiliai buvo eksploatuojami įvairiomis oro sąlygomis, stabdžių skysčio mėginių bandymai buvo atliekami du kartus per mėnesį. Tyrimo pabaigoje buvo nustatyta kaip kinta stabdžių skystis nuo eksploatacijos sąlygų. Rezultatai parodė, kad procentinis vandens kiekis padidėjo abiejų automobilių stabdžių skysčiuose, bei sumažėjo stabdžių skysčio virimo temperatūra. Stabdžių sistema dėl šios priežasties greičiau užkaista ir pasidaro neefektyvi. Mano manymu būtų tikslinga tęsti šiuos tyrimus ateityje. |
Aprašymas: | The research aim of this Master graduation thesis – to investigate the changes in brake fluid during the observation time. Test and measurements were conducted in the United Kingdom.
The research process involved choosing two cars of different manufactures. The car brake system was filled up with Dot 4 brake fluid. At beginning of the research, brake fluid in car No 1 was changed with brand new brake fluid, whereas in car No. 2 the old brake fluid was left. Different results were obtained, depending on travel distance and weather conditions. The results suggest, that the concentration of water level in brake increased at the end of research. At the same time, boiling temperature of this brake fluid significantly reduced. |
URI: | http://dspace.lzuu.lt/handle/1/6065 |
Priskirta kitiems rinkiniams: | 2. Neprieinami magistratūros baigiamieji darbai 2017
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|