DSpace
 

ASU elektroninė talpykla >
7. Biblioteka/ Library >
2016 baigiamieji magistratūros darbai >
1. Laisvai prieinami magistratūros baigiamieji darbai 2016 >

Nuoroda į visatekstį dokumentą: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/4629

Antraštė: Sunkiasvorio transporto keliamo žemo dažnio triukšmo jų įsibėgėjimo metu tyrimai
Kitos antraštės: Investigation of low frequency noise radiated by heavy load vehicles at acceleration mode
Autoriai: Bareikis, Mantas
Raktiniai žodžiai: Įsibėgėjimo režimas; sunkiasvoris transportas; žemo dažnio triukšmas
acceleration mode; heavy weight transport; low frequency noise
Leidimo data: 6-Bir-2016
Santrauka: Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama sunkiasvorių transporto priemonių žemo dažnio triukšmo sklaida šių priemonių įsibėgėjimo metu. Žemo dažnio triukšmo mažinimas tiek transporto priemonių įsibėgėjimo metu tiek esant nusistovėjusiam režimui įvairiomis techninėmis priemonėmis yra komplikuotas dėl fizikinės žemo dažnio triukšmo prigimties. Kadangi tokių transporto priemonių srautas ypač intensyvus keliuose, o žemės ūkyje ypač aktualus derliaus nuėmimo metu, buvo atlikti tokių transporto priemonių keliamo žemo dažnio triukšmo tyrimai. Tyrimai atlikti naudojantis standartine transporto priemonių įsibėgėjimo triukšmo vertinimo metodika, triukšmo lygį matuojant 7,5 m atstumu nuo transporto priemonės. Tirtos įvairios galios (250–300 KW) ir masės (30000–40000 kg) transporto priemonės. Nustatyta, jog didžiausi transporto priemonių triukšmo lygiai gali siekti iki 87 dB(A), o didžiausi triukšmo lygiai vyrauja 12,5–200 Hz dažnių juostose. Iš šių rezultatų galima teigti, jog esant tokiems triukšmo lygiams, žemo dažnio triukšmo sklaida į gyvenamąsias teritorijas yra nepriimtina, todėl šalia važiuojamosios dalies esantys gyvenamieji namai yra intensyvaus žemo dažnio triukšmo poveikio zonoje.
Aprašymas: Master thesis deals with low frequency noise emissions from heavy load vehicles during acceleration mode. Low frequency noise reduction at vehicle acceleration and steady regime is complicated by various technical means because of the physical nature of the low-frequency noise. Since the number of such vehicles is especially high in roads, and in agriculture particularly during the harvest season, measurements of low frequency were carried out. Standard vehicle acceleration noise assessment methodology was used and the noise level measured 7,5 m from the vehicle. Heavy vehicles of various power (250–300 KW) and mass (30000–50000 kg) were investigated. It was found that the maximum vehicle noise levels can reach up to 87 dB(A), and the highest noise levels the frequency range from 12,5–200 Hz. These results suggest that the presence of such noise causes low frequency noise emissions to residential areas and is generally unacceptable, so residential homes close to the driveways might be under the intense low-frequency noise impact.
URI: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/4629
Priskirta kitiems rinkiniams:1. Laisvai prieinami magistratūros baigiamieji darbai 2016

Leidinio el. dokumentai:

El. dokumentas Aprašymas ApimtisFormatas
Mantas Deveikis licencineSutartis.pdfMantas Bareikis Licenzinė sutartis81,98 kBAdobe PDFŽiūrėti/Atverti
Mantas Bareikis MAgistrinis.pdf3,43 MBAdobe PDFŽiūrėti/Atverti

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Aleksandro Stulginskio Universitetas Copyright © 2010 - Rašykite mums