DSpace
 

ASU elektroninė talpykla >
7. Biblioteka/ Library >
2015 baigiamieji magistrantų darbai >
3. Neprieinami magistratūros baigiamieji darbai (5 metai) >

Nuoroda į visatekstį dokumentą: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/3663

Antraštė: Mokslinių tyrimų komercializavimas Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centre
Kitos antraštės: Commercialization of Research Results in Lithuanian Research Centre for Agriculture and Forestry
Autoriai: Jaraitė, Sandra
Raktiniai žodžiai: Moksliniai tyrimai ir eksperimentinė plėtra, inovacijos, nauji produktai, naujų produktų įvedimo į rinką procesas, mokslinių tyrimų rezultatai, mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimas, mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo modeliai, Mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo procesas
: research and experimental development, innovation, new products, launching a new product into the market, the results of research, commercialization of research results, models of research results commercialization, process of research results commercialization
Leidimo data: 19-Geg-2015
Santrauka: Tyrimo objektas – mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimas Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centre. Tyrimo tikslas - apžvelgus naujų produktų/paslaugų įvedimą į rinką teorijas , pateikti siūlymus mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo gerinimui. Uždaviniai: 1. Išanalizuoti naujų produktų/paslaugų įvedimo į rinką teorijų analizę; 2. Parengti mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo modelį; 3. Atskleisti nagrinėjamos įstaigos veiklos ypatumus; 4. Atlikti nagrinėjamos įstaigos kuriamų produktų/ paslaugų įvedimo į rinką analizę; 5. Atlikti surinktų duomenų analizę ir vertinimą 6. Pateikti Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centro mokslinių rezultatų komercializavimo gerinimo būdus. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros lyginimas, sisteminimas, apibendrinimas; teisės aktų analizė; pusiau struktūrizuotas interviu. Tyrimo rezultatai: • Pirmoje darbo dalyje išanalizuoti mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo teoriniai aspektai: išnagrinėti naujų produktų paslaugų įvedimo į rinką teoriniai aspektai, išskirti pagrindiniai mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo teoriniai modeliai, sudarytas mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo proceso modelis su grįžtamuoju ryšiu, kuris yra svarbiausias tobulinant ir keičiant produktus, pateikiant į rinką ir pritaikant juos naudojimui. • Antroje dalyje atskleisti analizuojamos įstaigos veiklos ypatumai, išanalizuoti tikslai, kuriami produktai, pagrindiniai mokslinių tyrimų rezultatų užsakovai, rinkos dydis ir augimo tempai. Parengta Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centro mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo tyrimo metodika. • Trečioje dalyje aprašoma atliekamo tyrimo metodologija, pateikiami kokybinio pusiau struktūrizuoto interviu ir finansinės analizės rezultatai. • Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai, kurie galėtų būti panaudoti mokslinių tyrimų rezultatų komercializavimo tobulinimui.
Aprašymas: Object of the research: commercialization of research results in Lithuanian Research Centre for Agriculture and Forestry. Aim of the research: having reviewed launching of new products / services into the market to come up with suggestions for improvement of research results commercialization. Objectives of the research: 1. To analyse the theories of new product / service launching; 2. To develop a model of research results commercialization; 3. To identify features of the institution’s activities; 4. To present the analysis of product / service created by the relevant institution launching into the market; 5. To carry out analysis and evaluation of collected data; 6. To introduce improvement methods for Lithuanian Research Centre for Agriculture and Forestry scientific results commercialization. Research methods: comparison, synthesis, generalization of scientific literature; legislative analysis; semi-structured interviews. Research results: • Part One analyses theoretical aspects of the research results commercialization: theoretical aspects of launching new products into the market are considered; theoretical models of basic research results commercialization are identified; a model of research results commercialization process with feedback which is essential when developing and changing products, launching them into the market and adapting them for use. • Part Two reveals peculiarities of the institution’s activities. The objectives, products under development, major customers ordering research results, market extent and growth rate are analysed. A model of Lithuanian Research Centre for Agriculture and Forestry research results commercialization is developed. • Part Three describes the method of the research. The results of qualitative semi-structured interviews and financial analysis are introduced. • Conclusions and recommendations that could be used for the improvement of research results commercialization are presented at the end of the work.
URI: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/3663
Priskirta kitiems rinkiniams:3. Neprieinami magistratūros baigiamieji darbai (5 metai)

Leidinio el. dokumentai:

El. dokumentas Aprašymas ApimtisFormatas
S.Jaraite.Baigiamasis.pdf1,33 MBAdobe PDFŽiūrėti/Atverti

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Aleksandro Stulginskio Universitetas Copyright © 2010 - Rašykite mums