|
ASU elektroninė talpykla >
7. Biblioteka/ Library >
2015 baigiamieji magistrantų darbai >
2.Institucijos intranete (ASU) prieinami magistratūros baigiamieji darbai >
Nuoroda į visatekstį dokumentą:
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/3628
|
Antraštė: | Traukos jėgos ir oro slėgio padangose įtakos traktoriaus įsibėgėjimui tyrimas |
Kitos antraštės: | Research of pull force and tire pressure influence on the tractor acceleration |
Autoriai: | Gurevičius, Povilas |
Raktiniai žodžiai: | traukos jėga buksavimas pagreitis padangų oro slėgis. |
Leidimo data: | 15-Geg-2015 |
Santrauka: | Žemės ūkio paskirties traktorių pirminis ir pagrindinis tikslas yra atlikti tempimo ir transportavimo darbus. Šiuos darbus efektyviai galima tik tada, kai jis išvysto reikiamą traukos jėgą. Traktoriaus įsibėgėjimas priklausomas nuo transporto priemonės tipo, dydžio, svorio, ratų skaičiaus, tačiau svarbiausi parametrai greitis ir pagreitis.
Darbo tikslas: nustatyti traktoriaus padangų oro slėgio ir traukos jėgos įtaką traktoriaus įsibėgėjimui, įvertinant dirvos savybes ir varančiųjų ratų buksavimą.
Atlikus tyrimus, gautos priklausomybės rodo, didinant traukos jėgą, traktoriaus įsibėgėjimo pagreitis sumažėja, nes padidėja varančiųjų ratų buksavimas ir traktorius įsibėga greičiau, esant kietesniam dirvos paviršiui.
Esant nedidelei traktoriaus traukos jėgai ir puriam dirvos paviršiui, nerekomenduojamas padangų oro slėgio mažinimas nuo 2,4 iki 1,2 barų, nes traktoriaus įsibėgėjimo pagreitis beveik nesikeičia. |
Aprašymas: | The main purpose of agricultural tractors is to perform pulling and transportation operations. The pulling force is necessary for success of these works. Tractor‘s acceleration depends on the type of it, total weight, number of wheels, but the most important criteria’s speed and acceleration.
The goal of research: to determine tire air pressure and pulling force impact for tractor‘s acceleration, evaluating the soil characteristics and the drive wheel slippage.
After studies, found dependencies shows, that when the pulling force is increasing, the acceleration of tractor decreases, as result of bigger wheels slip, also tractor’s acceleration is slower, the soil surface is harder.
When the pulling force is small and the surface of soil is fluffy, it’s not recommended to decrease tire air pressure from 2,4 to 1,2 bar, because tractor’s acceleration almost does not change. |
URI: | http://dspace.lzuu.lt/handle/1/3628 |
Priskirta kitiems rinkiniams: | 2.Institucijos intranete (ASU) prieinami magistratūros baigiamieji darbai
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|