DSpace
 

ASU elektroninė talpykla >
7. Biblioteka/ Library >
2018 baigiamieji magistrantų darbai >
1. Institucijos intranete prieinami magistratūros baigiamieji darbai 2018 >

Nuoroda į visatekstį dokumentą: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/7788

Antraštė: Žemės ūkio darbuotojų mokymąsi darbo vietoje skatinantys veiksniai
Kitos antraštės: Factors promoting agricultural staff training at work
Autoriai: Pačengienė, Monika
Raktiniai žodžiai: žemės ūkio sektorius; dalyvaujančios fotografijos metodas; žemės ūkio sektoriaus darbuotojų mokymasis darbo vietoje;
agricultural sector; the photography method; training of agricultural workers in the workplace;
Leidimo data: 22-Bir-2018
Santrauka: Tyrimo klausimai: - Kiek žemės ūkio sektoriaus darbuotojų mokymasis darbo vietoje yra prasmingas ir suvoktas? - Kokie motyvai žemės ūkio sektoriaus darbuotojus skatina mokytis darbo vietoje? Tyrimo objektas: žemės ūkio sektoriaus darbuotojų mokymasis darbo vietoje. Tyrimo tikslas: identifikuoti žemės ūkio darbuotojų mokymosi darbo vietoje skatinančius veiksnius. Tyrimo uždaviniai: - Apžvelgti žemės ūkio sektorių jame dirbančių darbuotojų mokymosi turinio, kvalifikacinių reikalavimų bei motyvų kontekste. - Parengti žemės ūkio sektoriaus darbuotojų mokymosi darbo vietoje tyrimo metodiką. - Ištirti žemės ūkio sektoriaus darbuotojų prasmingo mokymosi darbo vietose turinį bei motyvus.
Aprašymas: The object of the research: educational training of the workers, in agricultural sector. Aim of the research: to identify factors that stimulates the training of agricultural workers in the workplace. Tasks of the research: 1. To describe the development strategy of the agricultural sector in the context of teaching and learning and to carry out the analysis of qualification improvement forms. 2. To develop the agricultural sector, learning in the workplace survey methodology. 3. To analyse the factors of learning content and learning at work places identified by experienced agricultural workers in photography. Statements of defence - The prevailing factors contributing to the training of agricultural workers are determined by the objectives of technological innovations, creative expression and critical thinking and meaningful life in the countryside. - Perceived opportunities for learning in the workplace would allow for more effective planning of adult learning processes.
URI: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/7788
Priskirta kitiems rinkiniams:1. Institucijos intranete prieinami magistratūros baigiamieji darbai 2018

Leidinio el. dokumentai:

El. dokumentas Aprašymas ApimtisFormatas
licencineSutartis (4) (1).pdf78,08 kBAdobe PDFŽiūrėti/Atverti
M. Pacengiene 22.05 pdf (1).pdf2,68 MBAdobe PDFŽiūrėti/Atverti

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Aleksandro Stulginskio Universitetas Copyright © 2010 - Rašykite mums