DSpace
 

ASU elektroninė talpykla >
7. Biblioteka/ Library >
2015 baigiamieji magistrantų darbai >
2.Institucijos intranete (ASU) prieinami magistratūros baigiamieji darbai >

Nuoroda į visatekstį dokumentą: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/3630

Antraštė: Teoriniai ir eksperimentiniai transporto priemonių stabilumo tyrimai
Kitos antraštės: Theoretical and experimental research on stability of vehicles
Autoriai: Turčinavičius, Giedrius
Raktiniai žodžiai: stabilumas, virtimas, transporto priemonė
stability, overturning, vehicle
Leidimo data: 16-Geg-2015
Santrauka: Baigiamajame darbe lyginami teoriniai ir eksperimentiniai transporto piemonių bandymai. Tyrimų metu naudotos transporto priemonės, buvo tikrinamos vadovaujantis JT EEK 107 taisyklės reikalavimais. Eksperimentinė dalis buvo atliekama su kompiuterine programa „Truck Sim“. Jos pagalba buvo imituojamos ekstremalios situacijos (naudojant „Fishhook“ testą buvo provokuojamas virtimas pasirinkus skirtingus transporto priemonės važiavimo greičius). Iš gautų duomenų matyti, kad „Fishhook“ trajektorija įveikiama tik 40 km/h greičiu. Važiuojant greičiau autobusas slydo, ratai atitrūkinėjo nuo paviršiaus. Atlikta analizė leidžia teigti, jog norint užtikrinti keleivių saugumą reikėtų, kad transporto priemonių šoninio stovumo (stabilumo) vertinimas būtų kompleksinis, išsamiai apibūdinantis transporto priemonės ir pakabos konstrukcijos kinematines savybes.
Aprašymas: In this research was compared theoretical and experimental vehicle’s tests for stability. Testing were made using vehicles, which were regulated by UN EEC 107 regulation. The experimental part was done with „Truck Sim“ program. This program helped to simulate extreme situations like using „Fishhook“ test to provoke vehicle’s fallings as a criteria using different speed limits. The results showed that „Fishhook‘s trajectory was accomplished only on 40km/h speed limit. Otherwise, the bus was slippering and wheels were breaking loose from the surface. The analysis makes the conclusion that to ensure passengers safety - side stabilities of vehicles must be evaluated in complex way which could better characterize vehicle’s and suspension‘s kinematic features.
URI: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/3630
Priskirta kitiems rinkiniams:2.Institucijos intranete (ASU) prieinami magistratūros baigiamieji darbai

Leidinio el. dokumentai:

El. dokumentas Aprašymas ApimtisFormatas
Giedriaus Turcinaviciaus.pdf3,16 MBAdobe PDFŽiūrėti/Atverti

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Aleksandro Stulginskio Universitetas Copyright © 2010 - Rašykite mums